Selamat datang ke blog Kaunseling Sekolah Menengah Sains Muzaffar Syah, Melaka.. Segala pertanyaan boleh dilakukan dan pelbagai pautan yang menarik disediakan.. Sebarang keraguan dan cadangan boleh dihantar ke email kaunselormozac@gmail.com..

Monday, August 11, 2008

BENGKEL KHIDMAT MASYARAKAT & PEMBENTANGAN KERTAS KERJA

Bengkel khidmat masyarakat dan menghasilkan kertas kerja telah dijalankan pada 1 ogos 2008 pada pukul 9.30 malam. Cik Munira bertanggungjawab memberi penerangan berkaitan khidmat masyarakat dan cara-cara menghasilkan kertas kerja yang lengkap.Para pelajar tingkatan 4 telah diberi tugasan dalam kumpulan untuk menghasilkan kertas kerja khidmat masyarakat. Kertas kerja yang mereka bincangkan ini akan dilaksanakan oleh para pelajar tingkatan 4 tahun hadapan sekiranya program yang dirancang realistik dan menepati objektif.
Untuk slot seterusnya,Pn Lee Chay Yin dari Panitia Sivik & Kewarganegaraan telah menerangkan format-format laporan aktiviti Khidmat Masyarakat.
Pada 5 Ogos 2008 telah diadakan pembentangan kertas kerja bagi setiap kumpulan. Setiap kumpulan telah menunjukkan komitmen dan berjaya membentangkan idea masing-masing.

No comments: